pátek 3. prosince 2010

Ponocuju...

Zase ponocuju. 

Jako sova. Prospala jsem celý podvečer, marná snaha o vzpamatování se trvala až do půl deváté, pak jsem teprv byla schopná se sebrat a vlízt pod sprchu. Spánkovej dluh ještě ze středočtvrtka, kdy jsem táhla spát ve čtvrt na čtyři ráno, což se mi tuším od vlastní svatby nestalo.
Zničila jsem při tanci svý taneční botičky. Vyrvaly se jim pásky. Rozervala jsem si drahý silonky. Ke konci už chodila bosá, bo jsem pro bolest chodidel nemohla v botách ani jít. Do půlnoci pila tak, že jsem měla slušně naváto, takže od půlnoci už jenom kafe a vodu. Spát jsem šla střízlivá...

Napadá mě - proč vlastně ponocuju? Proč nechodím spát třeba v deset, abych neměla ráno tak děsnej problém v pět se vyhrabat z postele?

Protože ten čas pozdě večer je většinou jenom můj... A já ten pocit miluju...

7 komentářů:

  1. Občas není od věci trochu zapařit ;-) A ten pocit ze svého času znám moc dobře :-)Bos.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, já si to pěkně užila, jak už dlouho ne :-)) Až na to, že jsem si tam asi přikrmila svou chorobu, takže od včerejška horečka :-((

    OdpovědětVymazat
  3. Já se jen spiklenecky usmívám, že v tom nejsem sama. Taky jsem měla takové období, kdy jsem nebyla spokojená s časem, který sobě věnuju a ten tanec...Někteří lidi jsou všichni stejní:-)Já zas pro změnu si řekla, že letos napeču aspon tři druhy. Už mám vanilkové rohlíčky, to je základ a mám jich ze dvou másel takže třičtvrtiny dortové krabice. Ted už jen linecké medové řezy a rumkoule. Ale věřím, že mi přijde zas období protančené noci a výčitek svědomí.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemyslím, že by virům a bakteriím dělal dobře dolévaný alkohol, možná jich naopak mnoho milionů té noci padlo a nemoc se zmírnila :-)) Plus podpora psych. stavu se rovněž počítá;-)Bos.

    OdpovědětVymazat
  5. ivamko, čas, který věnuju sobě, jsem začala přesně odlišovat někdy po třicítce, kdy jsem si prošla "druhou pubertou" a přehodnotila spoustu věcí. Myslím, že si tím musí projít všechny ženské - a těch, které tím neprojdou, je mi trochu líto.
    Cukroví taky bude... Ale až na poslední chvíli, jako u nás tradičně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Bos.: no tak to mě napadá, že jsem pila zjevně málo :-)))) Protože kdybych pila víc a měla ráno v sobě ještě zbytkovej alkohol, určitě bych neudělala tu hovadinu, že jsem šla dopoledne druhej den do sauny :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem sova - miluju noc, sametové ticho, nikdo nic nechce.... A mám to takhle od mimina, mamka mi vyprávěla, že jsem byla ponocná už jako čerstvé nemluvně. A po probuzení (ať se koná v kteroukoli dobu)jsem jak trefená mezi světla a musím prodělat zážeh u kafe - min. tak půl hodinky, někdy i víc. Prostě mi nefunguje mozek. Skřivany jsem nikdy nepochopila a nikdy už asi ani nepochopím. :-)

    OdpovědětVymazat