středa 25. dubna 2012

Vlaky a hvězdy a listy a...

Za sebou mám víkend v Praze. 
Okusila jsem cestu vlakem RegioJet a musím říct, že pokud budu mít kdykoliv možnost využít jejich spojů, udělám to! S běžnými vlaky nesrovnatelné a narozdíl od Pendolina výborná káva a absence hnusných baget. O nesrovnatelné ceně ani nemluvě...
Utratila jsem spoustu peněz na Rokajlfestu, kde se z původně zamýšlené hodiny stráveného času nakonec staly víc než dvě hodiny, příjemné a nečekané setkání následované příjemným obědem, cesta do Spirály, další dvě hodiny ve společnosti stejně (rokajlem) postižených žen, ubytování, přesun do Starbucks na Kulaťáku, kde když skousnu to příšerně předražené a příliš slabé kafe, se příjemně sedělo a povídalo. A na večer procházka centrem, kde jsem zjistila, že ačkoliv jsem v Práglu dva roky žila a nesčetněkrát ji předtím i potom navštívila, nikdy jsem nebyla za tmy na Karlově mostě. Až teď.
Nestihly jsme (samé ženské) jen výjezd na žižkovský vysílač! Tak příště :-)

Poslední dobou dělám akorát na zakázkách. Na svý věci čas nemám. Zatím. Taky čekám na jeden telefonát a mám z toho rozporuplné pocity... Já o vystoupení v TV nijak nestála a nestojím. Ale když už mě tam někdo navrhnul a a já se po několika dnech rozhodování odhodlala tam jít, čekala bych, že mi taky někdo VČAS řekne kam a kdy mám přijít a co mě tam čeká... 
Dál jsem byla požádána, abych připravila program na jednu akci. Ovšem vzhledem k dosud poněkud divnému přístupu lidí, na kterých závisí zveřejnění informací, bych se na to nejradši vy...kašlala... Protože je mi jasný, jak to dopadne... Investuju čas a prachy na nic.

Jeden pokus čistě pro sebe: 


A asi 2/3 jedné zakázky (náušnice s broží a přívěsek), s posledním kouskem jsem měla jistý úmysl, který nevím, jestli nastane (vzhledem k situaci s TV):



9 komentářů:

  1. Na RegioJet slyším jen chválu, pro mě má ale podstatnou nevýhodu v tom, že nestaví v Č. Třebové, která je při mém občasném železničním cestování hodně důležitým bodem. Taky mě překvapuje, když se s ním občas míjím, že třeba jedou jen 3 vagóny, když konkurence jich nasazuje okolo sedmi. Ale jinak jestli je zážitek z jízdy lepší, pak mi nezbývá než tiše závidět a doufat, že někdy v té Třebové zastavovat bude, poněvadž nejbližší zastávka v Ústí nad Orlicí je mi k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, jsem se nad tím podivovala, proč tam nestaví, ale je to vlastně logické - v České Třebové staví Pendolino, vlastně jako na své jediné zastávce na Prahu. Se osobně domnívám, že rámci konkurenčního prostředí proto tam nestaví. Bo by přetáhlo Českým drahám zákazníky - a tak si nějak vyhověli - tímto způsobem. I tak si všimni - brzké ranní spoje na Prahu třeba RegioJet vůbec nemá! Má je Pendolino. Podle mě záleží na tom, které časy jim prostě ČD "pustí".
    A tři vozy jim asi stačí :-)) Bývají úplně plné a některé spoje bývají vyprodané třeba 14 dní předem.

    OdpovědětVymazat
  3. Очень красивые! Особенно листики :)

    OdpovědětVymazat
  4. OOOooo,Mishka:-)
    How nice of You to start Your Wonderful Beading again:-)
    When I come to Your Blog-You currently were having a break.
    Fine,I can see Your new Art-pieces.
    The leaf is Fabulous,also the earrings to it.The way of stitching is absolutely different from all those seen everywhere on Blogger.And they are green-I love the green shades best.
    I like the stars too,but the leaves are more unique.
    I read the Czech language a little,I am the Pole in Sweden.
    I could write in Polish to You-probably You could read it easily.
    Best Greetings from very sunny and warm Sweden-Halinka-

    OdpovědětVymazat
  5. Anni, ty hvězdičky jsou moc pěkný. Dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, hvězdičky jsou sprostě obšlahnutý podle návodu - je to první pokus, abych se naučila postup. Proto to taky nejde nikam do prodeje :-) Ale na krku to vypadá moc pěkně. Jen ty náušnice jsem si udělala moc dlouhý a bojím se je nosit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Anabel: Spasibo :-))

    Halinka: Thank you for your nice comment :-)
    I make my beadwoven jewelry continuously, every evening, every weekend :-)), but I forget to publish in this blog. So there are the breaks ;-))
    I can´t speak English so good, but I understand ;-))

    OdpovědětVymazat
  8. To je krása! A ty hvězdičky jsou tak precizní (a prý první pokus!), to valím oči.

    OdpovědětVymazat
  9. Liško, ono je to i tím materiálem. S dobrým matrošem to šije samo ;-)

    OdpovědětVymazat