neděle 26. května 2013

Čumák...

Už tři týdny jsem zpátky v realitě...
Dva týdny na horách byly úžasná záležitost - bohužel moc krátká :-) Čas příjemný utíká asi tak 10x rychleji než ten normální... Třeba než pracovní doba, že.
Dokončila jsem soutěžní šperk pro Battle Of The Beadsmith 2013. Serinkala jsem se s ním dva měsíce. Celou dobu se mi vyšší moc nepochybně snažila naznačit, že jsem do toho vůbec neměla strkat čumák... Když jsem dokončila první kus (z celkem šesti), praskl jeden z korálků v nejvrchnější, tudíž nejvíc viditelné, řadě...
Když jsem dokončila čtyři kusy (z těch šesti), naštvaně jsem tři z nich odhodila a začala jsem je dělat znovu a jinak...
Když jsem několik odpolední na horách věnovala zhotovování čtvrtého kusu, který je spolu s třetím kusem nepravidelného, leč zrcadlového tvaru, zjistila jsem po jeho dokončení, když jsem si chtěla ty čtyři hotové pěkně seskládat a podívat se, jak hezky to vypadá (!), že místo levého a pravého mám dva levé!!!!
No a podle toho to "veledílo" taky vypadá... Krom toho, že vypadá jako čumák... 
Takže na ten čumák si ještě pár dní musíte počkat, neboť podoba toho čumáku je prozatím tajná a bude odtajněna až zveřejněním na facebookové stránce soutěže a teprve posléze se objeví i tady... možná...
Čumák je největší věc, jakou jsem kdy vyrobila. Nepochybně mi zůstane doma, protože když ho ohodnotím alespoň částí podle doby, kterou jsem jeho výrobou strávila a práce, kterou mi dalo ho vyrobit, nikdo - vůbec nikdo ho nekoupí :-D

Nicméně sneak peak povolen:


A malý kousek už nenávratně minulých dvou týdnů v Krkonoších:


2 komentáře:

  1. "serinkala" - s tímto slovem jsem se setkala poprvé. Díky ti, ó, zaň!

    OdpovědětVymazat
  2. Já zas teprve nedávno poprvý slyšela slovo "crcat" a "prndat" :D

    OdpovědětVymazat