středa 5. června 2013

Battle Of The Beadsmith 2013 a můj "čumák"

A je to venku! Dvouměsíční náplň každé volné chvíle (no - skoro) a důvod pochybností a mindráků a mnoha sprostých slov taky (to když jsem například zjistila, že mám místo levého a pravého dílu dva levé...).

Battle. Já a Ekaterina Kalinina. Najdete to všechno na Facebooku v téhle skupině: https://www.facebook.com/groups/419636224777912/ a můj souboj pak v téhle fotogalerii: https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.473028806105320&type=1 
V souborech skupiny najdete i pokyny, jak hlasovat. Protože hlasovat může i veřejnost, ale jsou tam přesně daná pravidla - je třeba stáhnout si excelovskou tabulku, tu vyplnit a poslat na uvedený mail.
Koukněte tam, fakt to stojí za to! Prozatím jen 1/3 všech soutěžních dvojic, další dvě třetiny budou zveřejňovány v dalších dnech... Letos je nás tam i dost z ČR, tak nám držte palce, ať aspoň někdo z nás projde dál než do tohoto prvního kola...

A tady ho máte - můj "čumák" Arrakis :-)





11 komentářů:

  1. No to je obří dílo!
    Představuju si ho na carevně.

    OdpovědětVymazat
  2. Liško, vůbec není tak monstrózní, jak vypadá. Ten stojan je docela malý a rozměry té centrální části jsou na výšku 16 cm a na šířku 14,3 cm. Je víceméně těsně ke krku a končí ve žlábku, takže tak akorát :-)) do velkého výstřihu.

    OdpovědětVymazat
  3. No je to dílo hodno takové mezinárodní soutěže! Mischko, je to nádhera a budu moc držet palečky. Zasloužila by sis minimálně postup, pokud už ne rovnou vítězství!

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu paráda, na šité šperky nejsem, ale tenhle vážně obdivuju. Navíc je parádně nafocen, takže fakt paráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera - víc slov to nepotřebuje.

    OdpovědětVymazat
  6. Tychi: fotky nejsou moje práce, tentokrát jsem provedla domluvu s někým, kdo to fakt fakt fakt umí :-)) a maličko do toho i zainvestovala.
    V tý soutěži, kde je doteď zveřejněno něco míň než polovina, je spousta naprosto úžasných záležitostí - jednoduché a přitom originální, neuvěřitelně pracné a obrovské věci a taky pár hrůz, který tedy opravdu nejsou můj šálek kávy :-)))) Sleduju to s napětím a čekám, co se tam ještě objeví...

    OdpovědětVymazat
  7. neuvěřitelně jsi "vyrostla"!

    OdpovědětVymazat
  8. Mischko, nádhera! Jak jeden z exponátů z hrobky faraóna Tutanchámona :-D Obdivuji a držím palce!!

    OdpovědětVymazat
  9. hanele: nene, já jsem furt stejná ;-)

    Janah: díky :-)

    OdpovědětVymazat