úterý 15. října 2013

Můří boom

Tento týden nechodím do práce. 
To samo o sobě je prostě super!!!
Jen ten důvod je celkem na prd... Minulej týden otekly mladší dceři brutálním způsobem podčelistní uzliny na pravý straně. A jelikož si zdárně dokážu psát ty nejkatastrofičtější scénáře, musela jsem ze středy na čtvrtek zhubnout tak dvě kila... Dnes po téměř týdnu už je téměř jisté, že je to mononukleóza. Takže tento týden jsem doma a ty další týdny to budu asi nějak muset všelijak lepit s babičkama, bo dýl jak týden doma zůstat nemůžu, zatímco do školy budu malá smět až někdy za tři týdny nejdřív...
Bráním se, aby se ze mě nestala můří manufaktura. Minulej týden proběhl můří boom, našla jsem odkazy na svou můru tak různě po světě na nějakých dvou serverech a se zájemci se roztrhnul pytel, takže jsem to odmítala, protože bych prostě umřela, kdybych je měla všechny udělat a taky si to slízla, že prej jsem asi velmi úspěšná, když si můžu dovolit odmítat platící zákazníky... Byla z toho výměna názorů v angličtině, kde mně se tedy v mých holých a jednoduchých větách špatně argumentuje, nicméně nakonec jsem couvla a přislíbila ještě jednoho stejnýho lišajíka urobit... a k tomu jsem napsala, že prachy nejsou všechno a že kdybych dělala jen to, co po mně lidi chtějí, ta můra by nikdy nevznikla... Tož tak.

Takže ještě jedna můrka - ovšem to je ta teprve druhá, co poputuje zítra až k protinožcům:


Pak už jen maličkosti - jeden háčkovaný náhrdelník ve starorůžovozelené kombinaci: 

 

 A jedny jinanové náušnice v podzimním ladění: 
 


Upgrade: Zapomněla jsem!!!! Kdo bude mít čas a chuť a bude zrovna v Praze, může se přijít mrknout na to, jak vypadají naživo šperky ze soutěže Battle of The Beadsmith 2013, které zastupovaly ČR :-)




4 komentáře:

  1. Ten náhrdelník je opravdu maličkost :) Krásný. Nojo, obvykle si nejvíc věcí naporoučí lidi, kteří si neumí představit, kolik času a práce taková můra stojí, ale klobouk dolů, jsou parádní. Přeji dcerce brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně čelist spadla - když jsem dočetla ke slvu mononukleóza :((
    To budou diety docela dlouho ... ne? A vůbec :(
    Tak ať je to rychle pryč.
    Ale kreativita neodejde, nenene.

    OdpovědětVymazat
  3. Miss Tattoo: díky :-) Náhrdelník není nijak náročný, největší vopruz je to navlíkat :-) Háčkovat se pak dá třeba ve vlaku nebo u televize.

    OdpovědětVymazat
  4. Liška: tak já to beru jako menší zlo, tu mononukleózu. Blbý je to, že zamešká ve škole hromadu dní a doma se to nikdy nedělá tak, jak ve škole...
    Nepřítomnost čokolády ostatně naší domácnosti nejspíše více než prospěje ;-))) A decentní stravování taky - i když u nás se smaženýho moc nedělá a tučnýho taky ne.
    Jo a ještě jedna věc - hodím to ještě dodatečně do článku jako upgrade - kdyby se Ti chtělo přijít se na šitý šperky podívat v Praze ;-) příští víkend...

    OdpovědětVymazat